Monday, January 25, 2010

Hari yang menggembirakan

Bangun pagi tadi terus bukak laptop.. perkara pertama aku tengok mestilah nuffnang.. sekadar nak cek perkembangan terbaru kat situ.. dan ada berita gembira.. ada benda dh masyuk.. waaaa best nyerrrr.. tapi berdebar2 jugak laa.. sebab selagi benda tu tak sampai kat tangan sendiri.. selagi tu masih tertunggu2.. hehehe.. apepun alhamdulillah.. rezeki laa katakan.. nanti kalau dah dapat kat aku aku post entry baru.. tungguuu...

Rasanya sebab kawan2 laa baru aku leh masyuk.. (tapi aku tak tau laa sapa sebab takdak maklumat pasal org yang ringan tangan tu..) terima kasih pada kawan-kawan semua.. dan yang paling best semakin ramai kawan aku join nuffnang ni.. makin bertambah laa ahli nuffnanger.. klau laa nuffnang buat sistem referal yang bagi komisyen setiap kali ada ahli baru join melalui aku mesti aku lagi masyuk kan.. hahaha.. apepun bersyukur je dengan apa yang ada.. :p

No comments: